środa, 2 sierpnia 2017

Wyszukiwarka salonów kosmetycznych w zasięgu Twojej ręki:)

Cześć czołem ;) Pewnie nie jedna nie jeden z was szukając dobrego fryzjera, czy też salonu kosmetycznego szuka w internecie i wśród znajomych opinii na temat danego salonu aby mieć pewność, że wizyta w nim nie będzie klapą:) A gdyby tak można by wszystko mieć w jednym miejscu? 

Wyszukiwarka salonów kosmetycznych  to miejsce, którego właśnie szukasz :)! 

Dzięki stronie Mój Salon możesz spokojnie znaleźć najlepszy salon w swojej okolicy, dzięki możliwości swobodnego dodawania opinii na temat odbytych wizyt w salonach fryzjerskich, czy też kosmetycznych.  

Dostępna jest także aplikacja mobilna, a zatem spokojnie w trakcie wycieczki, czy też wakacji, gdy najdzie Cię ochota na zmianę wizerunku możesz spokojnie, dzięki telefonowi znaleźć salon odpowiadający Twoim wymaganiom. 



Jak wiemy fala na blogi się nie kończy, a zatem i sam serwis prowadzi bloga z poradami kosmetycznymi, a więc włosomaniaczki mają skąd czerpać nowe inspiracje, a laiki zdobywać nowe umiejętności, a kosmetyczki mogą bez problemu pogłębiać swoja wiedzę. 

Aczkolwiek na sam koniec zostawiłam najlepszą dla nas kobiet informację;)! Niestety zazwyczaj nasz budżet jest mocno nadszarpnięty, a zatem informację o wszelakich rabatach, promocjach i innych akcjach, w których można zaoszczędzić pieniądze są dla nas wielkim wybawieniem:)!

Zatem kochani KLIKAMY  na Mój Salon i sprawdzamy najlepsze rabaty w naszym mieście ;D! 

12 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.