wtorek, 8 sierpnia 2017

Moja kolejna wymiana blogowa ;)


Dzień dobry :)! Jeśli chodzi o akcje wymiankowe na blogach to czuje się już jak stary wyżeracz, a być może wyjadacz:P??? Ponieważ biorę udział w każdej na, którą osobiście natrafiam w świecie blogowym:) Dlaczego? Ponieważ to świetny pomysł na zapoznanie się z nowinkami kosmetycznymi jak i z blogerkami. 



Tym razem kolejną akcję organizowała http://lovedots-lifestyle.blogspot.com/, a zatem to już była druga edycja pod patronatem koleżanki :D


Moją partnerką wymiankową była Natalia z http://www.centrumstylu.com/, a więc już się wam chwalę co dostałam.


Paczkę odebrałam wczoraj w momencie, gdy nadawałam swoją:)

Co w niej znalazłam??

Plastry w magiczne pegazy oraz słodkie chusteczki dla dzieci w mini opakowaniu, a zatem idealne do naszej letniej torebki.


Kilka maseczek do twarzy jak i płatek do mycia buźki.


Oczywiście nie mogło zabraknąć mnóstwa próbeczek.


Mini cień mineralny oraz puder i wiele mini kosmetyków marek Koreańskich i moich ukochanych maseczek w płachcie.


Dostałam również spray do włosów idealny dla księżniczki i już mi został porwany przez małą księżniczkę:P 


Krem ochronny na słoneczne dni jak i krem przeciwtrądzikowy, a więc idealny na moje zaskórniki, które ostatnio się pojawiły....


W paczce znalazłam żel pod prysznic jak i krem do dłoni cudnie malinowy:*


Paczkę cudnych różyczek na romantyczny wieczór :)


Większość taka słodka i różowa ;)


Oprócz kremu na zaskórniki i chroniącego przed promieniami UV i UVA dostałam także nawilżający krem do twarzy, który dodatkowo ma ujędrniać skórę. 


NA sam koniec zostawiłam małą torebeczkę w, której znajdowały się dwie bransoletki jak i sweet pandowe kapsułki.


Bransoletki idealne do letnich stylizacji, a mini kapsułkach znalazły się życiowe cytaty.


Podsumowując:
wymianka blogowa bardzo udana ponieważ kosmetyki, nie które kojarzę aczkolwiek nie przypominam sobie abym któryś już stosowała. 



Zatem będzie wielkie testowanie i zużywanie. 


Kojarzycie jakieś produkty wyżej przedstawione?


Bierzecie udział w wymiankach blogowych, czy raczej nie?


30 komentarzy:

  1. jestem pod wrażeniem, same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna paczke dostałaś ja nigdy jeszcze nie brałam udziału a szkoda bo wydaje się to fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty bardzo fajne i w zdecydowanej większości nie miałam okazji ich używać :). Ja w sumie nie biorę udziału w tego typu akcjach, ale bardziej dlatego, że mało kiedy na nie trafiam, albo się zagapię i termin zgłaszania mija.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa.
    Takie wymiany są bardzo fajne.
    Miła niespodzianka :D
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowe maski od Bielendy wyglądają zacnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same wspaniałości! Fajne trio o Isany - opakowania kupują mnie w całości :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa takie wymianki, jakoś nigdy się nie załapałam na żadną :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna paczka :) Idea wymianek mi się podoba, wiec pewnie kiedyś wezmę w takiej udział.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie brałam udziału w takiej wymiance, ale to super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna paczka :)
    Mi się jeszcze nie udało trafić na taką blogową wymianę :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super paczuszka!Świetna wymiana, miałam się zgłosić, ale musiałam odpuścić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała paczka Ci się trafiła :) Daj znać jak się sprawdzi maska metaliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna paczuszka. Ja na razie nie biorę udziału w wymiankach, może kiedyś - zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zawartość - pasuje Tobie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna zawartość paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super prezenty.
    Jeszcze nie wymieniałam się z nikim czy to kosmetykami czy innymi rzeczami.
    Może kiedyś spróbuję?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale dużo tych dobroci :-) Nie miałam żadnego z powyższych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka świetna paczka! Aż mnie zachęciłaś do takiej wymiany :P. Nigdy nie brałam udziału.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy jeszcze nie wymieniałam się z nikim z blogosfery.
    Tak czy siak, fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie brałam jeszcze udziału w takiej wymiance

    OdpowiedzUsuń
  22. Oby wszystko dobrze ci służyło :) te różyczki miałam i fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna wymianka!!! Ja tym razem wypadłam ;(
    Niestety z tych kosmetyków nie znam nic!

    Też bardzo polubiłam wymianki i jeszcze jak parka podchodzi poważnie, a nie chce się tylko pozbyć zbędnych kosmetyków to jest super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda,że nie wiedziałam o tej WYMIANIE - sama chętnie wzięłabym w niej udział.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rzeczy :) Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sporo tego, Clochee znam bo to firma z moich okolic, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam takie same bransoletki 😸
    A tego malinowego kremu do rąk będę musiała poszukać w Rossmannie przy najbliższej okazji 😏

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.