sobota, 16 maja 2015

Wrinkle Diffuser Face Cream-cudo przeciwzmarszczkowe oraz tonizujące skórę.




Wrinkle Diffuser Face Cream to krem do twarzy, który stosowała moja mama, a więc to Ona jest osobą, która może wypowiedzieć się na temat tego kremu, a ja mogę tylko wizualnie, moimi oczętami zobaczyć te efekty:) 


Krem znajduję się w podłużnej, lekkiej, metalowej butelce, której szata graficzna jest bardzo przyjemna dla oka. Butelkę kremu znajdziemy jeszcze zapakowaną w kartonowym pudełeczku przez co krem wygląda jakby był w kapsule i mieli go zaraz wysłać w kosmos;) 

  
Na kartonowym opakowaniu znajdziemy nadrukowane wyrazy, które układają się w zdania hi hi, a tam znajdziecie informację na temat kremu, mamy podany skład itp. 


Konsystencja kremu jest lekka, białego koloru. Krem bardzo ładnie wchłania się w skórę twarzy, przy smarowaniu nie tworzy żadnych smug i maz.  Nie zatyka. 


Krem wydobywamy bardzo higieniczną pompką, a do nasmarowania twarzy wystarczy od 1 do 3 naciśnięć na dłoń aby móc nałożyć krem na twarz. Wydajność jest dobra aczkolwiek nie wyśmienita.  Krem jest tez na tyle masny i szybko wchłaniający się, że trzeba go troszkę nałożyć na skórę. 
Moja mama stosowała krem rano i wieczorem i spokojnie wystarcza na około 2 miesięcy. 


Związku z tym, że kremie znajdziemy składniki roślinne jego zapach jest i typowo ziołowy, a więc będzie on miał swoich zwolenników jak i przeciwników ale zapewniam was, że da się do tego zapachu przyzwyczaić. 


A teraz czas przejść do działania kremu, które jest wprost fenomenalnie:) 


Moja mama ma skórę  mieszaną i z pierwszymi oznakami starzenia zatem aby jak najdłużej zachować młodość potrzebuję kosmetyków adekwatnych do jej wieku i dobrych swym działaniu, a tu krem POSE odnalazł się doskonale.  


Działanie:
  • Krem świetnie nawilża skórę pozostawiając ją gładką i miękką
  • Zmniejsza  ilość produkcji sebum, a więc osoby z trądzikiem   również i z kremu mogłyby być zadowolone.  
  • Pozostawia skórę zmatowioną, a więc nadaję się do stosowania rano.
  • Zmniejsza widoczność porów, tzn zwęża je. 
  • Nie tylko dobrze nawilża ale również i łagodzi delikatne podrażnienia skóry. 
  • Najważniejsze chyba dla Pań! Wypukła zmarszczki, czyli są one mniej głębokie.  Pewnie każda z was wie, że od uśmiechania powstaje nam "piękna" zmarszczka, a z wiekiem się ona tylko pogłębia, u mojej mamy zaczęła ona widocznie być mniej widoczna:) 


Podsumowując:
Działanie kremu jest wręcz znakomite i szkoda by było go nie wypróbowywać aż sama bym chciała na sobie-chociaż mam jeszcze czas....

Myślę, że ten krem to świetny pomysł dla mam na dzień matki ponieważ wygląda luksusowa oraz tak działa. 
Cena: za 50 ml zapłacimy  125.28zł w sklepie tutaj  ale jak wiemy zawsze są jakieś promocje, czy wyprzedaże. Krem również można kupić i stacjonarnie tutaj znajdziecie listę adresów. 


Opisując ten krem muszę tu jeszcze dodać, że składniki z którego jest wytwarzany są pochodzenia roślinnego i w składzie  kremu nie znajdziemy składników pochodzenia zwierzęcego, a kosmetyk również i nie był testowany na zwierzętach zatem jest on stworzony dla wszystkich i dla wegetarianów i dla wegan:) 


15 komentarzy:

  1. Ooo widzisz, w takim razie mama może doskonale Ci służyć za recenzentkę. To może ja mojej kupię go na Dzień Mamy? :) Moja mama lubi takie przeciwzmarszczkowe działające (!) kremy. Cena nie jest najtańsza, ale jak ma być skuteczny :) Pozdrawiam cieplutko Ciebie i Mamę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego kremiku jeszcze nie miałam , firmę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, ale ta cena troszkę duża :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się jego eleganckie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drogi, ale mimo wszystko kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam "przeciwzmarszczkowe" i pomyślałam, że mnie to nie dotyczy... a potem przypomniałam sobie ile mam lat T^T.

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hohoho niezly krem i chyba wart takie jkwoty. bedzie trzeba pomyslec na przyszlosc :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo dobrego słyszałam o kremach tej marki, ale jeszcze żadnego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie dla dzień mamy, ale cena powala :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znałam wcześniej :)

    Pozdrawiam i słonecznego weekendu życzę ;)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  11. słyszałam o nim same pozytywne opinie, może kiedyś przetestuję :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego kremu ale już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam próbkę i mam ochotę na pełny produkt ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.