środa, 6 maja 2015

mix.it skomponuj własne musli:)


Przed chwileczką odebrałam moją pyszną paczuszkę od kuriera:) 
W paczce znajdowały się dwa porządne opakowania musli, które zamówiłam na internetowej stronie http://www.mixit.pl/
Strona ta jest o tyle bardzo fajna i ciekawa, że wcale nie musimy zakupić takie musli jak wszędzie, a wręcz odwrotnie! Sami możemy zadecydować z czym i jakie musli chcemy zjeść np. na śniadanie:) 



Ja sobie skomponowałam musli ,które znajduje się w jasnej tubie. 
Muszę przyznać ,że poszalałam:) 
Takiego bogatego musli to chyba jeszcze nigdy nie jadłam :D


Drugie musli to produkt gotowy tzn. już nic sobie nie mieszałam i nie dodawałam aczkolwiek to musli zaintrygowało mnie z powodu tego ,że ma w sobie zieloną herbatę:)


Nasze musli znajdziemy w efektywnych ładnych tubach, które bardzo ładnie prezentują się w kuchni":)
Oczywiście musli nie jest od razu wsypane do "puszki" ponieważ znajduję się wcześniej jeszcze w folii.


Sklep mixit.pl ma bardzo bogatą ofertę ponieważ każdy znajdzie tam coś dla siebie;)  Zacząwszy od takich smakoszy łakoci jak ja, skończywszy na osobach fit, czy ludzi, którzy nie tolerują glutenu.


Skład, kcal, wartości odżywcze wszystko znajdziemy, a więc nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić was do mieszania;) 

29 komentarzy:

  1. Super musli, już słyszałam o tej stronce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ciekawy wpis, podoba mi się estetyka twoich postów. Mam małe pytanie czy problemem było by otrzymanie twojej opinii o naszej stronie www.blondynkitezgraja.pl ? Być może zainteresuje Cię też wpis, który dzisiaj wstawił Marek dotyczący naszego nowego projektu rysunkowego http://blondynkitezgraja.pl/bayonetta-level-88/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smakowicie wygląda, mimo że sama musli nie lubię, to pewnie mojemu Damianowi by zasmakowało. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna myślę, żeby sobie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś musli jadałam namiętnie. Jednak zdecydowanie odstawiłam odkąd pokochałam owsianki i jakoś mnie już do musli nie ciągnie. Ale jak owsianki się kończą to się z nim przepraszam :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaaardzo lubię jeść musli :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam, mieszałam i bardzo mi smakowało :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jadłam, bo nie lubię musli :P

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne są te mixy, już jakiś czas temu je widziałam i mam na nie smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Idę tworzyć własną mieszankę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie jest tworzyć własne mieszanki :o) przynajmniej jest w niej wszystko to co się lubi :o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie, ale bardzo podoba mi się pomysł na decydowanie co w naszym musli będzie. Na pewno skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mieliśmy, są wspaniałe, wyśmienite:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie wiedziałam, że jest taka strona i można samemu skomponować niesamowite i pyszne musli !
    Dzieki, że podzieliłaś się informacją.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam ich ofertę, jest świetna. ;) Uwielbiam musli!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam musli! Muszę przyjrzeć się tej stronie :)
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedyś się na nie skuszę, na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam musli, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna sprawa , takie samodzielne mieszanki musli :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wydaje sie przepyszne :D ja sobie sama robie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.