środa, 13 maja 2015

Greenovita – Młody Jęczmień . Co Ja na to?



Jakiś miesiąc temu lub więcej przeczytałam kilka artykułów na temat młodego, zielonego jęczmienia i zaciekawiło mnie to ''zielsko'' :) 
Zielony jęczmień stosują już gwiazdy i ludzie show-biznesu na całym świecie. Źdźbła jęczmienia są często określane mianem rogu obfitości w składniki witalne oraz jako najbogatszy środek spożywczy świata (dr Yoshihide Hagiwara). Zawiera prawie wszystkie z niezbędnych do podtrzymania procesów biochemicznych witaminy. Sławę początkowo przyniosły mu jego właściwości oczyszczające organizm. Następnie odkryto jego wspaniałe właściwości nie tylko opóźniające proces starzenia, ale nawet odbudowę DNA czy hamowanie rozwoju wielu poważnych chorób! Młody Jęczmień odnawia kwasowo – zasadową równowagę.

Tekst pochodzi ze strony internetowej http://longverti.pl/produkty/



Na innej stronie, którą udostępnia nam fan-page longverti
znajdziemy jeszcze szerszy opis produktu  jak np. informację o jego produkcji i właściwościach w skrócie:

Dlaczego warto stosować Młody Jęczmień?
- odkwasza organizm
- obniża ryzyko zachorowania na nowotwory oraz inne choroby cywilizacyjne
- wspomaga koncentrację
- poprawia metabolizm
- wzmacnia organizm
- spowalnia procesy starzenia
- przeciwdziała anemii
- normalizuje poziom cukru
- reguluje pracę jelit
- zapobiega rozwojowi miażdżycy poprzez przeciwdziałanie odkładaniu się cholesterolu
- wspomaga leczenie trądziku, uszkodzonego naskórka i zapalenia stawów poprzez wysoką zawartość chlorofilu
- działa kojąco na bóle reumatyczne
- dodaje energii i zapobiega depresji

tekst ze strony klik 


Szczerze powiedziawszy to co strona to podobne  właściwości ale na innej jeszcze znalazłam informację, że młody jęczmień wspomaga proces odchudzania. 


Co strona i artykuł o młodym jęczmieniu wszyscy piszą o nim dobrze i zachęcają nas do niego. 


A co ja sadzę o tej "sproszkowanej zielonej trawie"?


  • Młody jęczmień znajdziemy w kartonowym opakowaniu na którym to znajdziemy kompletnie wszystkie i bardzo dokładnie informację o młodym jęczmieniu. 
  • W opakowaniu znajduję się srebrna saszetka, w której to znajduję się 100 g sproszkowanego jęczmienia.
  • Młody jęczmień jest bardzo drobnie sproszkowany przez co bardzo dobrze rozpuszcza się w wodzie.



  • Jęczmień rozpuszczamy w zimnej lub letniej wodzie, nigdy nie w gorącej i mieszamy drewnianą łyżeczką-nie mam pojęcia dlaczego nie można tego robić metalową:P  (Co nie zmienia faktu, że czasem mi się zdarzyło).
  • Jeśli jęczmień rozpuścimy w szklance wody ta zabarwi się na zielono.



  • Za pierwszym razem pijąc jęczmień jego smak i zapach skojarzył mi się z sianem, który codziennie daje mojej śwince;) Trzeba przyznać, że smak i zapach jest dość specyficzny aczkolwiek z dnia na dzień stawał się on mniej wyczuwalny-to chyba kwestia przyzwyczajenia. 
Ja jestem strasznie wyczulona na nie dobre smaki ale młody jęczmień da się spokojnie przełknąć:) 



Chociaż nie zawsze miałam ochotę go bezpośrednio pić ze szklanki z wodą zatem często dodawałam go po prostu do koktajli lub do jogurtu. Ten smak wtedy zupełnie się neutralizował.


Czasami zjadłam z płatkami:)


Czy zauważyłam jakieś zmiany po jego piciu?

Na pewno moja praca jelit się bardziej unormowała...
Specjalnie się nie odchudzam ale zauważyłam ,że pijąc ten jęczmień kilogram 1,5 mi spadł bez diety i ćwiczeń. 
Jeśli chodzi o energię to nie narzekam aczkolwiek jak rano taki jęczmień wypiję jakoś specjalnie po kawę nie muszę sięgać. 
Krem na trądzik jakiś jeszcze mam ale faktycznie pijąc ten jęczmień moja buzia stała się tak jakby mniej podatna na wypryski. 


Podsumowując: Młody jęczmień ma tyle witamin i właściwości co nie jedne suplementy, a więc warto sięgnąć po niego nie faszerując się z innymi... Ja jestem z jego działania zadowolona i czym dłużej go piję i mam tym lepiej się on u mnie, a dokładnie w moim organizmie:) 

Zatem zapraszam do wypróbowania lub poczytania innych opinii. 



41 komentarzy:

  1. Muszę się w niego zaopatrzyć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ciekawych jest jeszcze zielona herbata czy też kawa z nasion Chia :P

      Usuń
  2. Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Właściwie to już młody jęczmień staje się odchodzić na rzecz aronii. Ciekawa sprawa, bo ta również ma ciekawe właściwości.

      Usuń
  4. Mam go, ale czeka na swoją kolej do testów ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie kupiłam jakiś czas temu sproszkowany, młody jęczmień do picia, ale konsystencja mnie dobija :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Właściwości bardzo mi się podobają, tym bardziej że Twoja opinia jest taka pozytywna. Muszę sama sobie kupić i posmakować jak to chociaż smakuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie próbowaliśmy, ale wszystko przed nami:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba będę musiała się do niego przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt, chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie odrzucają takie rzeczy. Raczej tego nie spróbuję, chyba wolę mieć depresję xd

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja biorę tabletki zielonego jęczmienia i widzę poprawę w moim ciele, fakt, że dodatkowo ćwiczę i odżywiam się zdrowo,.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie muszę poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również go piję i widzę powoli kilka plusów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo. Mam dość picia drożdży. Muszę kupić!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda może nie jakoś najbardziej zachęcająco, ale, ale - czego się nie robi dla zdrowia i urody. Ciekawe czy u mnie by się sprawdziła taka kuracja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio poznałam taką Panią, która mi próbowała wmówić, że jej produkt ( bardzo drogi) jest prawdziwym jęczmieniem, a inne to nie mają nic wspólnego z tym / i komu wierzyć

    OdpowiedzUsuń
  17. kolezanka ostatnio go kupila, zobacze jakie rezultaty;D

    Pozdrawiam,
    Caroline z http://imacharlatan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba go sobie kupię bo ostatnio jest modny i zdrowy przede wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja piję MŁODY ZIELONY JĘCZMIEŃ od 3 miesięcy...i uważam, że z tym chudnięciem to totalne bzdury !!! Gdyby nie dieta, nie schudłbym ani grama... Po drugie, ten jęczmień, również z oznaczeniami UE kupcie sobie; jeśli chcecie pomimo wszystko spróbować, w sklepach zielarskich!!! Kosztuje 19,00 złoty !!! Dokładnie ten sam.
    Acha...i podobno lepszy jest mielony, niż ten w tabletkach...

    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Pisze gdzieś na tym jęczmieniu jaka jest zawartość błonnika w 100 g ? Dzięki za informację.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznam, że ten koktajl tylko z młodego jeczmienia jak dla mnie jest nei doprzejścia, ale naszczęście zielny proszekmożna dodać prawie do wszystkiego, jako dodatek gubi sie jego trawiasty smak, a dzialanie jest takie samo. http://bonavita.pl/mlody-jeczmien-sprawdzone-przepisy-na-kazda-okazje podsyłam tez parę sprawdzonych przepisó, jeśli ktos ma ten sam problem, czekoladowe muffinki sa na prawdę wyborne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te płatki wyglądają smakowicie a i pewnie smak jęczmienia zabiją. Trzeba to wypróbować . Dzięki za pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zielony jęczmień jest świetny :) Nie pamiętam z jakiej firmy mam ale pomógł mi na problemy z zaparciami i ogólnie czuje się taka lekka :) Samopoczucie też się jakoś poprawiło. Jak najbardziej polecam młody jęczmień :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zauważyłem u siebie po spożyciu młodego jęczmienia dokładkę energii :) Słyszałem też, że może pomóc osobom odchudzającym się, ma dużo błonnika i jak słusznie zauważyłaś w artykule, wspiera pracę jelit. Moim zdaniem to jest naturalna i sprawdzona odpowiedź na te wszystkie "magiczne" suplementy, które są nam serwowane w mediach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również przyjmuję młody jęczmień od pewnego czasu i faktycznie dużo lepiej się czuje i w porównaniu do spiruliny się tak nie zamula. Chyba będzie moim ulubionym suplementem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na odtrucie organizmu doskonały. Jestem po nim lżejsza.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój chłopak jakiś czas temu robił nam sok w wyciskarce i wsypał to dziurki na owoce jęczmien w proszku xD To był koniec naszej wyciskarki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również poczułam się lżej po używaniu jęczmienia. Jeden z niewielu takich środków, który działa.

    OdpowiedzUsuń
  29. Na oczyszczanie organizmu polecam róznego rodzaju tabletki, które też fajnie działają.

    OdpowiedzUsuń
  30. Młody jęczmień to bardzo ciekawa propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zielony młody jęczmień jest bardzo zdrowy, nie tylko dla tych którzy chcą stracić na wadze. Ma mnóstwo witamin i minerałów. Doskonale radzi sobie z różnymi problemami zdrowotnymi. Sama stosuję i gorąco polecam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Stosuje jęczmień, tylko nie ten i korzystnie wpływa na moje zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam was serdecznie, zapraszam na https://zptemplates.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.