sobota, 30 maja 2015

100% sok z żurawin żuraVital-dbamy o pęcherz ;)


Ostatnio pisałam o "100% sok z owoców czarnego bzu"  dziś wspomnę   o soku żurawinowym, w którym znajdziemy tylko i wyłącznie czystą żurawinę zatem nie trzeba się martwić o dodatkowy cukier w naszym soczku:) 



Żurawinowy sok  znajduję się w szklanej, dość ciężkiej butelce,  na której to znajdziemy etykietki z czytelnymi  informacjami na temat soku. 


Zapach soku jest jak najbardziej żurawinowy, a jego smak lekko cierpki i kwaśnawy ale smaczny-ja uwielbiam takie soki.  Jeśli nie przepadacie za takim smakiem to nie pijcie tego soku z wodą tylko np. z innym sokiem.  Połączenie tego soku z innym sokiem to istne sokowe niebo hi hi


Nasz sok ma przepiękną krwisto-czerwoną barwę.


Działanie:?
Sok na pewno działa na nasz pęcherz jak to w końcu żurawina..., a więc jeśli macie problemy z pęcherzem albo chcecie hmm oczyścić nerki? Sięgnijcie po zdrowy, smaczny  i prawdziwy sok z żurawiną, a nie jakieś tabletki. 


Za butelkę soku o pojemności 460 ml zapłacicie 26,00 zł.
Dostępność: sklep internetowy http://oleofarm24.pl/.
Aktualnie w sklepie jest zniżka. 

31 komentarzy:

  1. Żurawina działa cuda na pęcherz. Pamiętam, jak byłam chora i z bólu dostałam gorączki, a żurawina i piwo z żurawiną mnie ocaliło :3

    Iris

    OdpowiedzUsuń
  2. tego typu soki są zdecydowanie lepsze niż tabletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam suszoną żurawinę. Taki sok też z pewnością by mi posmakował. A na dodatek jego zbawienne zdrowotne właściwości czynią z niego nie tylko pyszny napój, ale też prawdziwy lek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno taki sok by mi smakował, bo lubię suszoną żurawinę :)

    OdpowiedzUsuń

  5. Bardzo lubię takie naturalne soki 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam żurawinę :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałej niedzieli :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym po niego sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. używam często!! kocham ten soczek!

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię żurawinę i bardzo często po nią sięgam :) jest pyszna a na dodatek ma świetne działanie! tego soku jednak nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na jesień zdecydowanie się na niego skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. taki sok to super sprawa !
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie soki :). Najbardziej takie świeżo wyciskane. Z żurawiny nie piłam, musi być pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię zapach żurawiny więc pewnie smak też by mi odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię żurawiny ;< Ale w celach leczniczych bym się poświęciła:)

    OdpowiedzUsuń
  15. 100% żurawiny jeszcze nie piłam. Kiedyś musi być ten pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj napiłabym się takiego soczku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie piłam soku z żurawiny..chyba zamówię. Z czystej ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o właśniwościach soku z żurawiny i ogólnie żurawiny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam żurawinę w różnej postaci, a sok to już w ogóle! :) Musi być pyszny :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie piłam soku z żurawiny :) więc chciałabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie piłam soku z żurawiny :) więc chciałabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawi mnie jak smakuję, chętnie bym spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja codziennie, na noc piję herbatę żurawinową.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przypadkiem skasowałam Twój komentarz u siebie zamiast opublikować, przepraszam.

    Hmm, wydaje mi się, że mogłabym nie dać rady wypić czystego soku z żurawiny, nie przepadam za tak kwaśnymi rzeczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam żurawinę, więc myślę, że polubiłabym się z nim :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.