piątek, 19 września 2014

Ksiązka 'WARIANT" do zdobycia na FB ;) Szkoła buu....

Cześć ;)! Wiecie, czy nie wiecie?
 Zamknęli mi szkołę po pierwszym semestrze nagle nie spodziewanie i zostałam bez jestem tak wkurzona, że och....
 po jakimś czasie, gdy emocje opadły zaczęłam się zastanawiać co dalej..., a więc dziś wybieram się do jakiejś szkoły, aby móc podjąć naukę i teraz już nie wiem na jaki kierunek mam iść bo na kosmetyce byłam aż dwa razy i za każdym razem coś nie wypaliło chyba już ją odpuszczę... ;)
Następnie to mam problemy z Internetem ;(
Jeśli macie ochotę na powyższą książkę to zapraszam do mnie na FB  DLA CIEBIE :)
Dodatkowo to frustrują mnie spamy na blogu..eh....
Do później! :)

3 komentarze:

  1. No z tą szkołą to kiepska sprawa - a książka zapowiada sie obiecująco - pewnie zaraz zerknę na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, ale porażka z tą szkołą! Tu u nas też była taka syt. kiedyś (koleżanka mi opowiadała), bo ludzie się wykruszyli i musieli zamknąc.

    W facebookowym rozdaniu chętnie wezmę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj! Niefajnie. Próbuj dalej jeśli to jest coś co chcesz robić w życiu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.