niedziela, 18 maja 2014

Zdrowa i pożywna owsianka z samego rana ;)


Dzień dobry wszystkim w tak pięknie zaczynający się dzień!
Jestem tak radosna, że nawet samo śniadanie się do mnie ładnie uśmiecha ;)!
Za sprawą internetowego sklepu http://gojishop.pl/ mogłam sobie pozwolić na dobra poranną owsiankę z dodatkiem przepysznych suszonych owoców takich jak jagody goji  morwy białej, czy jagód i aroni oraz żurawiny  o tej ostatniej szybko wspomnę, a o reszcie kiedy indziej bo właśnie szykuję się na zajęcia :P





Żurawinę znajdziemy szczelnie zamkniętą w woreczku, który jest bardzo szczelny, dzięki czemu nic nam nie wietrzeję i jeszcze bardziej się nie suszy, a dodatkowo wszystkie dobre właściwości żurawinki pozostają na swoi miejscu.

Żurawinę pewnie każdy z was zna bo można ją dostać praktycznie wszędzie.
Lubie ją ze jej dobry słodko lekko kwaśny smak i dobroczynne działanie na układ moczowy przecież jak wiemy większość lekarstw na te problemy zawiera w sobie żurawinę. A jeśli i wam marzy się lekkie oczyszczanie organizmu to żurawina nadaje się idealnie bo po niej naprawdę można często latać do ubikacji, gdy tych owoców zje się  dość sporo :)




Porównując tą żurawinę, a sklepowa muszę przyznać iż ta jest bardziej soczysta ze sklepu  http://gojishop.pl/ niż np ta z warzywniaka ;D
Nie wiem czy po prostu miałam pecha kupując ją, gdzie indziej czy ta po prostu jest lepsza ale chyba to drugie.
Szczerze powiedziawszy to ta żurawina tak mi smakowała, że do płatków dałam jej nie wiele bo zdążyłam większość już zjeść z samego opakowania ;)


13 komentarzy:

  1. Ależ pysznie wygląda :3 Chyba wypróbuję ~

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam owsiankę. zazwyczaj robię więcej na kolację i rano z małym mammy jeszcze na śnaidanko

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba sama zrobię sobie dziś owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie próbowałam suszonej żurawiny... Nie wiem w sumie jak smakuje tak sama żurawina. Ale wiem, że Redds żurawinowy jest przepyyszny! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za żurawiną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo. Jakie uśmiechnięte śniadanko. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dawno nie jadłam owsianki :).

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma to jak zdorwe jedzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie przepadam za suszonymi owocami :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.