sobota, 11 stycznia 2014

Co mnie ostatnio śmieszy? Zima, pielęgnacja?



Jak najbardziej rozumiem ,że mamy aktualnie kalendarzową zimę ale jak wiemy jest ona tylko na kalendarzu, a więc gdy na wszystkich portalach do, których zaglądam widzę posty, etykiety, które zaczynają się słowami "Jak zimą pielęgnować twarz" to trochę mnie to rozśmiesza ;P


Wiem ,że każda pora roku inaczej obchodzi się z nasza cerą ale , gdy nie ma zimy to nie lepiej być na czasie (chodzi mi o te wszystkie portale), a nie pisać o czymś co hmm jak na razie jest nieaktualne ;P?

Tez macie takie odczucia, czy tylko to ja jestem jakaś inna :D?? 


14 komentarzy:

  1. I masz rację! Pogoda jesienno-wiosenna, a tu "zimowa pielęgnacja twarzy"... Z jednej strony-śmieszne. Ale przecież czasem, jeśli ktoś nie pomyśli, to może sobie zniszczyć cerę stosując niewłaściwe kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że jeśli ktoś używa swojej mózgownicy to raczej umie dostosować pielęgnację do pogody za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe mamy wiosnę, ale zima właśnie się zbliża... ;) Podobno, tak słyszałam od meteorologów, choć nie wiem na ile to prawda. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak, zima będzie w kwietniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no lepiej by pisali o czymś ciekawszym,a nie o zimowej pielęgnacji jak zimy nie ma ;P
    raczej pogodę późno jesienną możemy zobserwować

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zerkłam co tam ostatnio przeczytałaś no i King zielona mila klasyka po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się w 100% z tym co napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha ;D masz rację... oni po prostu piszą te notki pół roku wcześniej i później już nie edytują treści ;-D dlatego mamy zimowe kosmetyki jesienną porą ;D

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  9. Z jednej strony zima się zbliża, więc warto mieć na uwadze to jak powinniśmy w czasie mrozu pielęgnować twarz, ciało i włosy ;)
    Ale wszystko w granicach rozsądku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w tym roku nie ma postów typowo zimowych dotyczących pielęgnacji zimą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.