czwartek, 28 marca 2013

Słodki konkurs.

Witam.
Wiem, wiem idzie wiosna i powinnyśmy zrzucać niezbędne kilogramy ale ja postanowiłam zacząć to dopiero po świętach ponieważ ja kto bywa na świątecznym stole zawsze znajdzie się coś na co ma się ochotę.

A więc postanowiłam zaprosić was na konkurs, który organizuję właścicielka  bloga-  http://nawsiwjaponii.blogspot.jp/

Co można wygrać?
Myślę, że zdjęcia samo odpowie na to pytanie ;)






http://nawsiwjaponii.blogspot.jp/p/blog-page.html

Zapraszam ;)
Chociaż przyznam się , że nie zycze wam powdzenia haha
Mam wielką ochotę na te smakołyki ;)

34 komentarze:

  1. Hm blog czytam regularnie, ale nie wiem, czemu mialaby paka trafic do mnie... Hmm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja sie chyba wylamuje, bo nie lubie slodyczy^^`

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak..swieta to przeklenstwo wszystkich diet ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. o, powodzenia dla tych, co biora udzial :) serdecznie zapraszam Cię na mojego bloga w wolnym czasie, mam nadzieję, że zajrzysz :). zapraszam do ankiety i do obserwowania. Obiecuję Ci, że nie pożałujesz :). miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia ! ;D

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie, nie ,nie ja muszę zrzucić kilka kg ;D
    a więc życzę Tobie powodzenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. haha nie życzy powodzenia... :D ale pysznie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz w życiu widzę zielone kitkat'y!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja nie wezmę w nim udziału, bo mam tyłek jak baleron :P a mam postanowienie, aby unikać takich łakoci! :P hehe więc życzę Tobie wygranej :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo jakie nowości słodyczowe *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie, nie, nie D: Przez ciebie znowu mam ochotę na słodycze! A już odchudzanie tak pięknie mi szło T.T
    Ale przyznam, że konkurs smakowity :P Powodzenia innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeny, tyle dobrego japońskiego! Te Pocky najbardziej do mnie przemawiają ^__^

    OdpowiedzUsuń
  13. ale smakołyki ! <3 chciałabym !

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do mnie na rozdanie :-) rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia ! :)
    Obserwuje i zapraszam do sb :)
    http://felaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam! Z chęcią bym się skusiła, ale po świętach dietka murowana ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, ten zielony kitkat mnie stresuje :D słyszałam o tej gamie smaków z Japonii :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale smakołyki;) Ciekawe cy coś tego ma taki nie typowy japoński smak;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mniam mniam! aż mi ślinka cieknie! haha. :)
    misselegant06.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. haha! I love Asian things and food! Very interesting :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.