piątek, 15 czerwca 2012

Znacie księgarnie MATRAS?
Ci co znają to pewnie wiedzą o tym, że można tam kupić książkę już od 2 złotych .
Ci co nie znali to teraz już wiedzą.

W ten o to sposób na takiej wyprzedaży trafiła do mych rąk książka "Pokuta" Olle'a Lönnaeus'a, która kosztowała aż 5 zł :D .


 Debiut Olle Lönnaeusa to obowiązkowa lektura dla fanów skandynawskich kryminałów, którzy w opowieści cenią ciekawą narrację zabarwioną odrobiną czarnego humoru.

Książka, która bardzo przypadło mi do gustu i możecie mi wierzyć, że nie zawiedziecie się jeśli pójdziecie ją zakupić.

O czym ona jest?
Na pierwszy rzut oka akcja toczy się wokół morderstwa starszego małżeństwa, które zostało zamordowane ponieważ wygrali Oni wielką sumę na loterii. Jednakże w tym kryminale te zabójstwo miało inny powód.
Starsze małżeństwo skrywało  tajemnicę o matce dziecka, które przygarnęli.
Główny bohater.
To Konrad, który po 30 latach wraca do swojego miasta na wieść o tym, że Jego przybrani rodzice zostali zamordowani. To postać, która uciekała z miasta i od przeszłości.
Co mogę jeszcze o tej książce napisać?
Autor tej powieści cudownie w teraźniejszość wplata wątki z przeszłości.
Co najważniejsze na żadnej stornie się nie nudziłam.
Szybko się ją czyta.
I najważniejsza  rzecz to taka, ze jest ona o Polakach, którzy w tamtych czasach nie byli dobrze traktowani.

Ps. Imię głównego bohatera jest przecież polskie prawda?
Czyli jak widać to, ze coś jest tanie, nie znaczy, że jest bublem :D

10 komentarzy:

  1. Ale bym poczytała ;) musi być świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej księgarni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde przeczytałabym ją sobie! :D

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam do mnie na konkurs! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. chodząc do liceum, gdzie w miescie był Matras, przepuszczałam większą część pieniędzy zarbionych na kolczykach właśnie na tanie książki.... =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłas mnie tą książką , zwłaszcza tym ,że jest polska

    OdpowiedzUsuń
  6. Ceny w matrasie są genialne. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację i muszę dco Matrasa zaglądnąć .Ostatnio tak tanio kupiłam sporo u Pruszyńskich.

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko! Jutro lecę do Matrasa zobaczyć czy i u nas takowej nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak już wcześnieśniejszym komentarzu wspominałam: uwielbiam kryminały :) Na pewno przeczytam :) Pozdrawiam :) Natalia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.